Propozycja na wtorek

Dzień dobry Słoneczka! Na początek proponuje poranną gimnastykę Jak się rozruszaliście to poproście mamę albo tatę o przeczytanie wiersza A. Kamieńskiej pt.„Koncert”. Grały żabki w błocie:jedna na flecie,druga na trójkącie,trzecia na klarnecie, czwarta, jak to żaby,na skrzypcach — aby, aby,piąta na fortepianiegłośno niesłychanie, szósta na mandolinie,siódma na tamburynie,ósma — mamo kochana –ćwiczyła na cymbałach, dziewiąta … Czytaj dalejPropozycja na wtorek

Co robić z dzieckiem w domu?GR.VIII nr 41

( 19.05.2020 Wtorek) Dzisiaj sprawdzimy czy wiecie gdzie jest prawa, a gdzie lewa strona, a także czy słowa: „na, za i obok” są dla was jasne. Karta pracy „Plac zabaw” 4, s. 24. (naklejki potrzebne do wykonania zadania znajdują się na środku książki -Karta 24). Kto nie ma naklejek może po prostu narysować brakujące przedmioty. … Czytaj dalejCo robić z dzieckiem w domu?GR.VIII nr 41

Owady na łące

Lot biedronki- zabawa matematyczna w ruchu. Rodzic przygotowuje wcześniej kostkę (korzystając z szablonu zamieszczonego poniżej). Dziecko rzuca kostką i ma za zadanie wykonać dowolne ćwiczenie gimnastyczne tyle razy, ile wskaże liczba biedronek na kostce. Poniżej zamieszczam kartę pracy, dostępną na stronie 36-37 „Olek i Ada” część 5. Pozdrawiam 🙂

Pies

Witam serdecznie wszystkie dzieci i rodziców;-) Zapraszam na tydzień z domowymi pupilami. Na początek posłuchaj wiersza: I. D. Gellnerowa – PIESKI- Raz dwa pieski na podwórzu zobaczyły kość niedużą. Biegną do niej ile siły! Już ją mają! Już chwyciły! Biały piesek do czarnego warczy: – Oddaj kość kolego! Oddać kostkę? Nie, mój miły! Ja ją … Czytaj dalejPies

Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej GR I

Szanowni Państwo! Poniżej zamieszczam plan pracy dydaktyczno-wychowawczej w ramach realizacji podstawy programowej w trakcie zdalnych zajęć edukacyjnych Tematyka tygodnia: (18.05.2020 – 22.05.2020) DOMOWI ULUBIEŃCY Dziecko uczestniczy w rozmowach swobodnych z domownikami; Wypowiada się na interesujące je tematy – opowiada o swoim pupilu; Słucha utworów literackich, odpowiada na pytania dotyczące ich treści; Uczestniczy w zabawach rozwijających … Czytaj dalejPlan pracy dydaktyczno-wychowawczej GR I

Co słychać u Krecików?

Witajcie Kreciki! Postanowiliśmy sprawdzić, co u Was słychać po tak długiej przerwie! Fajnie widzieć Wasze uśmiechnięte buzie… Widzimy, że na brak zajęć nie narzekacie 😉 Ściskamy Was mooocno!! Mamy nadzieję, że sprawa z wirusem się wreszcie uspokoi i spotkamy się w naszym przedszkolu osobiście. Póki co życzymy wszystkim dużo zdrowia. Uważajcie na siebie! Bardzo dziękujemy … Czytaj dalejCo słychać u Krecików?

Gr. VI Zadanie nr 38

„Muzyka przyjaźni” – 18.05.2020 r.Cele główne: wdrażanie do uważnego słuchania tekstu literackiego, rozwijanie kompetencji językowych, poznawanie etapów rozwojowych motyla. „Muzyka przyjaźni” – wysłuchanie opowiadania i rozmowa na podstawie jego treści. Rodzic czyta bajkę Anny Bomby „Muzyka przyjaźni”. Następnie zadaje pytania inspirowane treścią utworu: Co lubiła robić gąsienica Lili? Dlaczego czuła się samotna? O co poprosiła biedronki? Dlaczego biedronki … Czytaj dalejGr. VI Zadanie nr 38