Plan dydaktyczno-wychowawczy 01.06.-30.06.2020

Drodzy Rodzice! Poniżej zamieszczamy plan pracy dydaktyczno-wychowawczej (1.06.2020-26.06.2020) w ramach realizacji podstawy programowej w trakcie trwania zdalnych zajęć edukacyjnych. Tematyka tygodniowa:     Dzieci z całego świata Zwierzęta egzotyczne Witaj lato! To już wakacje! rozwijanie tolerancji do dzieci różnych narodowości poznanie wybranych przedstawicieli zwierząt egzotycznych; poszerzanie wiadomości nt. wybranych gatunków wdrażanie do umiejętności uważnego słuchania i odpowiadania … Czytaj dalejPlan dydaktyczno-wychowawczy 01.06.-30.06.2020

GR. V Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej

Drodzy Rodzice! Poniżej zamieszczamy Plan Pracy dydaktyczno-wychowawczej (1.06.2020-26.06.2020) w ramach realizacji podstawy programowej w trakcie trwania zdalnych zajęć edukacyjnych. Tematyka tygodniowa:     Dzieci z różnych stron świata Wakacyjne podróże Lato, lato… Pożegnania nadszedł czas

Temat: Mama i Tata

Zajęcia na dzień: 29.05.2020 1. „Rodzinka” wierszyk w formie zabawy paluszkowej-spróbujcie nauczyć się wierszyka o rodzinie wykorzystując palce dłoni: Ten pierwszy to Dziadziuś, (kciuk) tuż obok Babunia. (wskazujący) Największy to Tatuś, (środkowy) a przy nim mamunia. (serdeczny) A to ja dziecina mała, (mały) a to jest rodzinka, moja rączka cała. 2. „W mojej rodzinie” – … Czytaj dalejTemat: Mama i Tata

Zadanie na dziś- Kreciki

Witajcie! Dziś zaczynamy nasze spotkanie od rymowanki pt.: „Paluszkowa rodzina” (podczas powtarzania rymowanki pokazujemy kolejno paluszki prawej dłoni, zaczynając od kciuka) To dziadek- ze mną majsterkuje (kciuk) To babcia- lody mi kupuje (palec wskazujący) To tata- w piłkę ze mną gra (palec środkowy) To mama- czyta mi do ucha (palec serdeczny) To ja- różnych bajek słucham (mały) Z ilu osób składała się ta … Czytaj dalejZadanie na dziś- Kreciki

Co robić z dzieckiem w domu? GR.VIII nr 49

( 29.05.2020 Piątek) Dzisiaj poznajemy wasze ulubione zabawy, ponieważ zabawa to ulubiona czynność wszystkich dzieci na świecie. Każdy lubi bawić się w co innego, a wy co wybieracie: klocki, hula-hoop, piłka czy skakanka ? Karta pracy na dziś znajduje się na stronie „Plac zabaw” 4 s. 33. Dawno już nie było zadania z gwiazdką *, … Czytaj dalejCo robić z dzieckiem w domu? GR.VIII nr 49

Gr. VI Zadanie nr 47

„Wesoła rodzinka” – 29.05.2020 r. Cele: wdrażanie do uważnego słuchania utworu literackiego, stymulowanie rozwoju mowy, rozwijanie poczucia więzi z najbliższą rodziną. „Nowe rodzeństwo” – wysłuchanie opowiadania i rozmowa inspirowana jego treściąRodzic czyta opowiadanie „Nowe rodzeństwo” Agnieszki Borowieckiej (tekst poniżej). Następnie zadaje dziecku pytania: Ile Krzyś skończył lat? Jakie prezenty otrzymał? Dlaczego Krzyś nie cieszył się, że będzie … Czytaj dalejGr. VI Zadanie nr 47

Gr. VI Zadanie nr 46

„Moi najbliżsi” – 28.05.2020 r.Cele: stymulowanie rozwoju mowy, rozwijanie poczucia więzi z najbliższą rodziną. „Imiona w mojej rodzinie” – zabawa z piłkąPomoce: miękka piłkaRodzic rzuca do dziecka piłkę i wymawia nazwę wybranego członka rodziny. Dziecko łapie piłkę, podaje jego imię, po czym odrzuca piłkę do rodzica, który może również wywoływać domowe zwierzęta. Życzymy radości ze wspólnej … Czytaj dalejGr. VI Zadanie nr 46

Temat: Mama i Tata

Zajęcia na dzień: 28.05.2020 Dzisiaj zapraszam do aktywności ruchowej! Poduszkowa gąsienica – RODZINNA GIMNASTYKA. Przyjemnej zabawy! ● „Poduszkowa gąsienica” – rozgrzewka. Dziecko siada na poduszce z wyprostowanymi nogami, stara się naśladować ruchy pokazane w piosence – nagranie tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=OLAv0NvyYLYJeżeli ćwiczy więcej osób możecie usiąść jeden za drugim, tworząc gąsienice. ●„Marsz poduszek”. Marsz z poduszką zgodny … Czytaj dalejTemat: Mama i Tata